Retró húrokat pengető méregerős új Porschék érkeztek
Az egyedi külsejű Rezvani RR1 csúcsmodellje 760 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.
Az egyedi külsejű Rezvani RR1 csúcsmodellje 760 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.
A német gyártó legújabb Dakar tematikájú modellje várhatóan 541 lóerős hibrid hajtáslánccal támad.
A kétféle aero csomaggal és kétféle váltóval rendelhető új Porsche 911 GT3 egy szuperkönnyű szívómotoros hátsókerék-hajtású adrenalinbomba.
A vadonatúj Porsche 911 Carrera S magyarországi indulóára nem sokkal 70 millió forint alatt alakul.
A kupé és kabrió változatban készülő közel 500 lóerős újdonság a Carrera és a Carrera GTS közé érkezett.
A Porsche kínálatában immár öt olyan modell is található, melynek műszerfalán YouTube videókat is lehet nézni.
Itt a megoldás azok számára, akik a Porsche 911 GT3 RS-t esetleg nem találják kellően gyorsnak.
A Porsche legyártotta mind a 2500 darab beígért 911 Dakart, mutatjuk milyen egyedi lett az utolsó példány.
A lényegre, a vezetési élményre fókuszáló új Porsche 911 Carrera T 60 millió forint feletti alapáron nyit hazánkban.
Az egyik legizgalmasabb Porsche új verziója változatlan teljesítménnyel, csökkentett nyomatékkal és még jobb vezetési élménnyel támad.
Itt a megoldás azok számára, akik a 911 Turbo S megjelenését és produkcióját esetleg túl szerénynek találják.
A limitált szériás Porsche 911 Turbo 50 Yearsnek alaposan megkérik az árát.
A lokálisan zéró emissziós Porsche 911 az ígéretek szerint nem ólomnehéz.
Nemcsak a Porsche, hanem a Techart is stílusos formában állít emléket az idén 50 éves első 911 Turbónak.
Egy szépen rendbe tett darab hatvanmillió forintot is manapság.
Az óceánkék metálfényezésű 993-as sorozatú Porsche 911 Turbo igen komoly eszmei és anyagi értéket képvisel.
Az alig több, mint 1 tonnás legújabb Porsche 911 restomod motorjának főtengelye akár 9 ezerig is elforgatható.
A legendás Porsche 911 GT1 Strassenversion kései leszármazottja szuperkönnyű és nem szenved erőhiányban.
A limitált szériás vadonatúj Porsche 911 Turbo 50 Yearsből stílusosan a típus születési évével megegyező mennyiség készül.
Képzeletben a 80-as évekbe repít vissza bennünket ez a modern hajtásláncú régi Porsche 911 Targa.